Słabe wyniki rynkowe

Wiele mówi się dzisiaj o przyszłości rynku turystycznego, która jest poważnie zagrożona w skutek recesji. Kryzys finansowy uderzył we wszystkie podmioty gospodarki jednocześnie, a to oznacza w takim samym stopniu turystów, biura podróży jak i przemysł hotelarski czy linie lotnicze. Wszystkie firmy związane zwyczajowo z obsługą turystów i promowaniem globalnej turystyki, mają dzisiaj mniejsze lub większe problemy, kilka gigantycznych marek kompletnie rozpadła się i bankrutując pozostawiła setki swoich klientów poza granicami, bez najmniejszego wsparcia. Przełom na rynku turystycznym stał się więc faktem i tysiące klientów jak jeden mąż zaczęły korzystać z Internetu przy wyszukiwaniu najróżniejszych okazji, porównywaniu cen noclegów w hotelach czy zdobywaniu informacji i komentarzy z pierwszej ręki. Nikt nie ma złudzeń, że dany hotel albo region, do którego wybierają się klienci, w ustach agenta biura podróży zawsze będą brzmiały w niesamowity sposób, zachęcają i bardzo pozytywnie. Gdy jednak poszuka się wpisów gości danych hoteli na forach i innych stronach przeznaczonych dla turystów – okazuje się, że nie do końca obraz z turystycznych katalogów musi pokrywać się z tym, co czeka na klienta na miejscu. Dlatego sukces jest dzisiaj zarezerwowany przede wszystkim dla tych hoteli czy linii lotniczych, które potrafią zdobyć klienta online.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.