Usługi turystyczne świata

Operowanie na rynku usług turystycznych zmieniło się w ostatnich latach nie do poznania i dzięki nowym warunkom otworzyły się szanse przed kompletnie innowacyjnymi przedsiębiorstwami lub lokalnymi dostawcami towarów i usług, którzy dotychczas niestety nie mogli liczyć na szczególne wsparcie w konkurencji z sieciowymi hotelami budowanymi przeważnie za wielkie miliony. Setki milionów wydane na budowę ekskluzywnych hoteli sprawia, że cena za nocleg w takich miejscach również jest astronomiczna i musi mniej zamożnych turystów poważnie zniechęcać do jakiegokolwiek wydawania pieniędzy na tak kosztowny zbytek. Najdroższe hotele naturalnie mają wśród swoich stałych klientów gwiazdy niesamowitego pokroju, bogatych szejków i inwestorów giełdowych czy prezesów, a więc ludzi, dla których komfortowy nocleg jest wart każdych pieniędzy. Większość hoteli musi jednak zarabiać bez ustanku a to oznacza konieczność zapisania się w jakiś sposób na turystycznej mapie świata. Nie jest to jednak proste, albowiem zdecydowana część biur podróży ma dzisiaj problem ze skompletowaniem całej wycieczki, natomiast sami turyści wolą samodzielnie szukać idealnych hoteli na nocleg dla nich i dla ich rodziny. To z kolei osłabia pozycję monopolistów na rynku i daje spore nadzieje na sukces wszystkim mniejszym gospodarzom i lokalnym motelom.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.